Jag var på slottet, de ni!

Hej, jag heter Linda, och jag bor i göteborg. Jag är 18 år och har startat denna bloggen för att visa att man kan vara sej själv. En av mina förebilder är Linda Rosing för att hon är så hilma GRYM!!!!! Någon som håller med mej? Liksom vem gör inte det? Visst att hon har gjort silikonbröst, men vadå, vem gör inte silikonbröst!?!?
En annan förebild jag har är prinsessan Madelene. Hon är den bästa modeikonen i världen. Dessutom är hon royal, hallå? Hur coolt är inte det.

Jag vann faktiskt en tävling där man fick gå och hälsa på i slottet.
Det var så ballt!
Först när jag kom dit så blev jag bjuden på lunch med kungen och drottningen. Dom undrade vad jag gjorde på fritiden.
Då sa jag,shoppa, festa, dricka coktails och lite allt möjligt, Dom måste tyckt jag var cool!

Snart kommer det ett nytt inlägg, håll utkik!

hihi

Kommentarer
Postat av: cissi

Det märks att du dricker mycket coctails, din hjärna har tagit stor skada kan jag se med tanke på att du inte ens kan stava till coctails (du skrev coktails).

2008-07-03 @ 16:58:54
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0