Hår och sommar

Heej alla underbara svettiga människor! För ni är väl svettiga? Det är såå varmt ute nästan 35 +
Fast jag svettas aldrig jag använder absolut torr kan jag verkligen rekomendera! Jaaag älskar sommar och glass jag kan äta huur mkt som helst utan att gå upp i vikt. Jag vill gå upp i vikt men jag kan inte fast jag är ju urläcker ändå!
Nu har jag färgat håret på en kund det blev sååå bra. Jag är ju såå bra på att färga och tvätta t o m klippa hår. Hon blev en riktig sexbomb i håret! Underbar flyllig färg. Jag blandar ju min färg själv bara naturliga råvaror dirket från skog och hav och frukter! Så är du intresserad av att få en hårmakeover kan du bara kontakta mig! Du kan t o m få ett bra pris! Hur bra är inte det! vaaa? :D Jag gör världen vackarare för jag finns i den !


PUZZ / Linda

Kommentarer
Postat av: Nicole

Svar: Jag är redan lite mörkhyad eftersom jag kommer från Libanon, men jag vill bli brunare. När jag menar sololja så menar jag en olja man smörjer in sig själv med när man solar så blir man lättare och snabbare brun. Man blir inte fläckig av sololja, däremot av brun-utan-sol om man lägger ojämnt :)

2008-07-28 @ 19:33:50
URL: http://nicolecharro.blogg.se/
Postat av: Fanny

alltså du e juh knäpp :O men varje land har juh ngn sån som du så man får väl stå ut :)



p.s du skriver att du gör världen vackrare för att du finns i den, min mening är att den skulle vara vackrare utan sånna som du ;) d.s

2008-07-30 @ 14:33:54
Postat av: A'

hallå ?! aboslut torr är bara för underarmarna taru den i fejjset elr x) för om man tar dt o man svettar mkt då börjar man svettas mer i fejjset elr om fötterna elr på händerna , lksm ?! tack o hej ;)

2008-07-31 @ 11:28:30
URL: http://hejangelique.blogg.se/
Postat av: CaTtIzZ

coowl blågg assåw älskar deeeeej fjårtizz powaah forevah

2008-07-31 @ 14:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0